Elbu Yeni hamisler cinsiyet merak ediyoruzmuuuu ben nasıl gecicek 10 hafta onu düşünüyorum daha çok yeniyizz
Yetersukrbck_0618 Elbu 10+3 ikinci bebiş ama çok merak ediyorum sağlıklı olsun da insallah erken öğrenebilirim
Elbu Mavili1480 Yetersukrbck_0618 benimde şuan 6 haftalık heseyi gördük birdahaki randevuda bebeği görürüz dedi ama çok merak ediyorum ya benimde 2. Bebeğim bir kızım var
Mavili1480 Elbu İlk zamanlar biraz zor geçiyor insan hep merak ediyor benimde ikinci hamileliğim bir oğlum var 😊