GezenTavuk_2 Selam kızlar 25 aylık bir bebişe tuvalet eğitimi alışkanlığı kazandırılabilir mi sizce ? Çok uysal bir çocuk bu arada hani bazen bu etkenlerde çok etki ediyor çok iyi anlıyor bazı şeyleri ama beni kandırmak için işine gelmiyormuş gibi yapıyor 😁😂
Donaldvetomris GezenTavuk_2 alışacagı varsa alışır canım annem bana 11 aylıkken alıştırmış ablam da 1 yaşına girince öğrenmiş ben de ablamdan görünce bezi yırtıyormuşum bu şekilde annemde beni bezden çıkarıp 11 aylıkken tuvalet eğitimi vermiş nasipse ben de bebeğimi erkenden alıştırmaya başlıcam zaman ilerledikçe bezi bırakmak istemiyorlar en iyisi akılları çok ermediği zaman inatlaşma başlamadan alıştırmak.
Busramnida GezenTavuk_2 Ben biraz daha geç başladım o aylarda biz maalesef başaramamıştık biraz daha erteleyerek 20 25 günde çözdük işi ve ben bir anda bezi bıraktım öyle gece bağladım gündüz bağlamadım olayı olmadı bizde tamamen WC olayını videolarla şarkılarla çözmüştük çok şükür tabi bu her çocuk için farklı belki sizinki daha çabuk öğrenir alışır ☺️
Sila_aylin66 GezenTavuk_2 aynısj bende de var 2.5 yaş herşeyi biliyor çişi falan ama işine gelmediğinden istemiyorum diyor yapamam diyor çoğu zaman duymuyor bile beni😅birde bizde sünnet çok etki etti korkttu onda bayağı acıyacak diyr istemiyor
GezenTavuk_2 Sila_aylin66 çok bilmiş tayfası bu bebeler vallahi verebilirim dimi biraz sabretsem ve zorlasam o alışkanlığı kazandırabilirum diye düşünüyorum 🥹
GezenTavuk_2 Tosbaaamm ya aslında mantık su evet zor biraz ama gece ve gündüz ayrımı yapmadan bir eğitime girildiyse gece de bez bağlanmaması öneriliyor genelde yatacağı zamandan bir saat öncesi sıvı kesimi olmalı diyorlar sanırım bunlara dikkat etmek lazım birde zaten ekstra zor muşambaları geçireceğiz yatağa 😂😂
GezenTavuk_2 Donaldvetomris evet ya benim de hep yegenlerim 2 yaştan önce bıraktı bir bir buçuk bende kızımın yapacağına inanıyorum ama çevrem o kadar negatif ki başladığım an biraktiriyorlar resmen ama bu sefer çok kararlı ve netim Ramazan’a kadar çiş vs tekrar edeceğim göstereceğim Allah nasip ederse ramazanda 1 ay denemek istiyorum zaten rabbim izin verirse 1 ayda inşallah kavrar yavrum
Tosbaaamm GezenTavuk_2 askim yatmadan once cisini de yaptiriyorum bi saat once siviyi da kesiyorum gece cise de kaldiriyorum bez de baglamiyorum ama asla alismiyor gece de bes kere cis yaptirdigimi bilirim yine de isiyor 4 yasinda artik usandim hergun carsaf yikamaktan
GezenTavuk_2 Busramnida amin inşallah güzel dileğiniz için teşekkür ederim her süreçleri zorlu inşallah çabucak öğrenirler