Şimdi şöyle kızlar 13 haftalık hamileyim 9 Cu haftada bir kanamam oldu kırmızı renkli , son bu haftaya kadar 2 defa daha oldu ama koyu renk En başından beri progestan fitil kullandım bide Coraspirin pıhtılaşma problemi olmadan tedbir amaçlı bundan önce bir düşüğüm olmuştu sonra 10 önce doktor ekopirin pro da başladı yani onunda içinde kan sulandırıcu etkisi var ek olarak Dün gene oldu kanamam bugün gittik profosore çok şükür her şey iyi dedi, kanamalarım kullandığım ilaçlardan dolayı olmuş dedi büyük ihtimalle 2 kan sulandırıcı vitamin magnezyum falan , hepsini kesti bir progestan fitil kullan dedi 3 hafta sonra gel dedi. Şimdi kendi doktorumla devam etsemmi güvenip kırıldı doktora ama kızımdada oydu bir sorun yaşamadık bunda fazladan ilaç kullandırtmış bide ben 52 kilo bir kadınım Yoksa bugün gittiğim doktorla mı devam etsem ? Bu doktorda erkek ve biraz sert yapılı geldi çok rahat değildim ve kendi doktorumdan 1000 tl daha pahalı muayene ücreti falan ve özel sigorta geçmiyor