Pinar59 haftada en az 2-3 kez tüketiyorum doktorum sorun olmadığını söyledi ve çok şükür 18 haftalık sorunsuz ilerliyor herşey ☺️ Adaçayı hariç tüm bitki çaylarını abartmadan içebilirsin dedi doktorum, hele ıhlamurda hiç sorun yok bebeğim ferahlıkla içebilirsin ♥️