Hifaakim Ayni durumdayiz kuzum 🌸 4 ocakta regl olucakken olmadim . İlk 1 ocak ikincisi 6 ocakta erken test yaptim ikiside negatif cikti . Şu anda kasık ağrısı , bel ağrısı cekiyorum . Ama 2 yil önce 2 tup bebek tedavisi denedik olmadi, 1 kimyasal gecirdim . Cevremdeki herkez 10-14 gun gecikmeden sonra acile gidip kan ver dediler 🌸 Cunku bir kac arkadasimin geç döllenmesi olmus 🌸 Hakkimizda hayirlisi olsun kuzum inşallah hamileyizdir 🫶🏻❤️