Selam kizlar bugün biraz is yaptim sonrasinda sicak dus aldim kuvette oturarak ondan beridir de yoruldum acikcasi misafir filanda vardi neyse yataga uzanayim dedim baktim karnim kasiliyor zaten kac gündür kasilmalarim var ama agri girdi sanki ishal sancisi gibi takip ettim bu agri 7-9 dk arasinda giriyor hala gecmedi. Kesinlikle dayanilcak bisey sadece rahatsiz ediyor. Göbegim asiri sert ve bebisimde cok kasilmis durumda. Sizce ne yapmaliyim? Gercek sanci midir? En son 3 hafta önce dr rahmin yumuşadığını, rahim agzinin kisaldigini ve dogumun yakin oldugunu söylemisti.