Bende tecrübelerimi paylaşmak isterim 2 yıl emzirmiş bir anne olarak 🤗 sezaryen doğum yaptım 37+2 de ama sütüm 2 gün gelmedi elle masaj yaptım sıcak duş aldım göğüslerimi ovdum takviye edici içecekler kullandım dut kurusu filan da çok etkili bu arada. elektrikli süt sağma makinesi ile sağım yapmaya çalıştım en sonunda zafer benim oldu 😅 önemli olan bebeğinizin kokusunu duymak kendinizi rahatlatmak zaten biyolojik olarak hepimiz hazırız anneliğe ve süt sağma Pompalarina da çok dayanmayın derim emin olun bebeğinizi emzirdiginizde vücudunuz daha çok uyarıldığı için daha çok sütünüz geliyor ben bebeği emzirmeden önce sagdigimda 30 ml yi gecmiyordu ama emzirdikten sonra sagdigimda en az 20 ml daha geliyordu ilk önceliğiniz emzirmek olsun sonraki aşamada eğer bebeğiniz yeterince emmemişse memede ısrarcı değilse o zaman göğüs pompası devreye girsin ve mesela bir de şu var bir göğsünüzü verdiğinizde bebek emdikçe zaten göğüsünüz yumuşamaya başlar iyice emdikten sonra diğer göğüse geçin çünkü süt yapısal olarak ilk başta su oranı daha yüksek bir şekilde salınır sonrası asıl yağlı ve faydalı olan kısımdır iki göğsünüzü de emzirmek için zorlayıp yarım yarım emzirmeyin derim ki bebeğe faydası daha çok olsun