Sevim_Demir Benim doktorum oğlum için 2 hafta önden gidiyo diyodu hep. Böyle giderse gelişimini erken tamamlayıp beklediğimiz tarihten önce doğabilir dedi. O da gelişimi tamamlanacağı için sıkıntı edecek bir şey değil. Normal doğum odaklı bir doktor aksi yorum yapmamıştı. Son kontrolde de kendi haftamızla uyumlu çıktık bi sonrakine nolur bilemiyorum