Fenerli6767 33 ten beri pelvis kemiklerim ağrıyor. Adet sancısı yasiyorm sık sık ve bıçak saplanması oluyordu. Bebek tersti. 35 de vajina içine diken batması hissi de eklendi meğer Bebek baş aşağı dönmüş. Hala o ağrıların sancıların hepsi var. Hatta bacak arası kemik ağrım o kdr çok ki oturup kalkamıyorum tek, uyurken sağa sola rahatlıkla dohemiyorum. 37+5 olduk. Bebek baskı yaptığı için bu tarz sancılar normal. Erken doğum belirtisi değil merak etmeyin.