Merhaba, 40 yaş üstü gebelik yaşıyorum sizde 40 yaş üstü gebelik deneyimlerinizi paylaşır mısınız?
İlk gebeliğim 24 yaşında idi, sonrasında geçen Eylül ayında 6 +4 de bir düşük yaşadım. Şimdi 3.Kez hamilelik yaşıyorum, erken dönem gebelik var. Yarın nasipse 7 hafta olacak. İlk gebeliğim de ne dış gebelik, ne boş gebelik ne de düşük korkum vardı. Düşük yaşadığım için şimdi hepsi birden var.. Bebeğin kalp atışları son gittiğimde oluşmamıştı cumartesi kontrolüm var inşallah sağlıklı olduğu haberini alırım.. Deneyimlerinizi benimle de paylaşır mısınız lütfen 🙏