rosatue Herseybebisicin Kabin tavsiye ederim. Puset takılabilen adaptörlere sahip bir marka olması önemli. Yüksek bütçe için Cybex, düşük bütçe için Hamilton öneririm.
Pinarpa İlk bebeğimde casual cadillac travel sistem kullandım. Sonradan baston almıştım . Ben memnunum ama toplu taşıma falan kullanıyosanız kabin boy daha kolaylık
Herseybebisicin Pinarpa toplu taşıma kullanmıyorum büyükşehirde yaşamıyoruz bulunduğumuz yer küçük heryere aracımızla ya da yürüyerek gidebiliriz hafif bişey istiyorum
bengonca Travel sistem pişmanlıktır. Ben cybex kullanıyorum iki bebek arabası koyuyorum bagajda hala dünya boş yerim kalıyor. Hem güvenli hemde kullanışlı..
poyrazmom_ Herseybebisicin bagi neo2 bakabilirsin hafif pusetli de kullanılıyor yer kaplamıyor çift taraflı kullanımı var
VildanTutak Almadan bende çok araştırdım wagon bebek arabası aldım sonuçta bir kere alıyoruz 2. bebek içinde almaya gerek yok içine sığabildiği için
betul_kuldan Ben de chicco goody x Plus aldım. Eğer bütçeniz uygunsa ondan alabilirsiniz. Kolay kapanır açılır ve hafif bir model