Rosemihra Epidural spinal falan hiç birini bilmiyorum ne nedir diye kızlar . Hangisi iyi hangisini olacaksınız ? Ben zorunlu sezeryan olucam, kalbinde kaçak var bebişimin riske atmayalım dedi doktor . Şu an 32 haftalığım 33 e giriyorum
efeduru Rosemihra ben sezeryan oldum o kadar güzeldi ki o kadar rahattı ki yine olsa sezeryan olurum bir haftaya ayaklandim tabi ağrın oluyor ama parolla geçiyor sağlıkla kavuş bebisine 🫶
Esum48 Rosemihra doktorlar spinal oneriyor epidural sezaryende yok normal dogumda var. Dpinalde belden uyusturuyorlar sadece ben spinal oldum. Genel anestezi onermiyor doktorlar hem uyanmama riskinden hem de narkozun etkisi bebege geciyor diye. Herhangi bir korkun yoksa spinal dusunebilirsin😊
mervemurat16 Rosemihra ben spinal oldum belden iğne ile uyuşturuyorlar ben hiç hissetmedim zaten ara ara sakinleştirici yapıldı sadece katmanları ayırırken bir sallanma yaşıyorsunuz hepsi bu bebek hemen çıkıyor başladımı doktor hiç anlamıyorsunuz ameliyat ben rahat geçirdim tek sıkıntı ameliyattan sonra ara ara bel ağrısı oluyor 1 senedir ara ara ağrısı oluyor
Hamide_00 Rosemihra ben belden iğne ile vurulup sadece alt tarafım uyuşmalı oldum cnm doğumum da uyanıktım o an iyiki öyle oldum ilk bebişimi ben gördüm çok güzel anlardı
Rosemihra Esum48 heh şimdi anladım sadece spinal bi de tamamen narkoz var dimi Başka seçenek yok :) hiç araştırıp bakmamıştım buraya yazayım dedim
Esum48 Rosemihra evet baska secenek yok😁 o cekistirmeleri ben de hissettim 3.katmanda fena oldum sakinlestriici verdiler ayildigimda ameliyattan cikiyodum🤣
Rosemihra mervemurat16 o katmanları ayırırken çekiştiriyorlarmjş doğru mu :( onu mu hissettin biraz yani sarsılma olarak
mervemurat16 Rosemihra evet çekiştirirken hissettim ama kafam bir milyondu sonra başladımı doktor ne zaman başlicak dedim birazdan dedi ve bir inga sesi geldi😄
Rosemihra mervemurat16 ouyyy yavrum benimm nasıl güzel bir duygudur 🥹 Rabbim isteyen herkese sağlıkla nasip etsin inşallah canım sağol bu arada
M-g2118 Ben genel anesteziyle oldum o an bişi hissetmedim ama sonrasında kanı boşaltmak için hemşireler gelip gidp dikişlerime bastırıp uterusu topluyolaemış bilmşyodum o sancılı oldu ama spinal sanırım daha mantıklı
heyben Rosemihra sezaryende epidural+spinal de yapılıyor ama devlet hastanesiyse çok zor özelde yapılıyor. yapılmıyor diye bir şey yok yani. genel anestezi önerilmez bebeğe ilaç gitme riskinden dolayı en güvenli olan spinal ya da kombine spinal+epiduraldir. özel hastanelerin bazılarında spinal değil tek epidural de yapılıyor ama nadir. size de spinal önereceklerdir, istemeniz halinde ek ücretle epidural de takarlar
Gulcem Rosemihra Spinal ile epidurali kombine yaptırabilirsiniz. Epiduralin tek artısı hastaneden çıkana kadar ağrınızın olmaması. Spinalde ameliyat sonrası uyuşukluk hemen geçmediği için ilk ağrıları zaten hissetmiyorsunuz. Sonrasında da dayanılmayacak bir ağrı olmadı bende. Yani ekstra ücret ödeyip daha konforlu olayım derseniz epidural+spinal isteyebilirsiniz. Spinal hem bebek hem sizin için daha sağlıklı. Bebeğinizin ilk anlarına şahit olma lüksü anlatılmaz. Gerekmedikçe genel anestezi almanızı önermem.