Evde takip ediyorum normalde ilk defa 245 civarını gördüm normalde 150 düşmüştü iyidi ama bugün akşam 6 da onu gördüm zaten çok kötüydüm şok oldum bütün vücudumda ağrı var kollarım omzum başım boynum özellikle bacaklarım. Şimdi ölçtüm 130 ama ona rağmen ayakta durmaya mecalim yok. Şekerden kaynaklı mı yoksa hasta falan mı olucam bilmiyorum 🤷♀️ yüksekleri gören kişiler bu durumları da görüyor mu