Hayalim91 Gebelikte 2 olması gerekiyor benim 3 bakalım kontrolüm var haftaya ben guatr hastasıyım 150 lik ilaç iciyorum
hacer_6813 Hayalim91 ben özel hastaneye gittim bugün tekrar kana baktırlar 2.5. Sağlık ocağında kan beklediği için yüksek çıkmış