Merhaba çok şükür bana da nasip oldu buraya yazmak 6 Ocak gecesi sabaha doğru yine sancim başladı ama yine yalancı sancimdir diye ilk önemsemedim ama yok dedim bu başka evde bir saat dayandım sonra eşime kalk dedim hemen gidelim çocuklari uyandırıp görümceme emanet ettik kaynanami alıp hemen gittik hastane 10 dakika mesefade idi bir gittik Allah’ım muayene eder etmez doğum başlamis doğumhane ye gidemezsn diyip hemen bağırıp diğer doktorları çağırdı hemşire 9 cm ile gitmism hatta doktor kızdı bana bu kadar geç neden geldn diye ama ben bu kadar hızlı olacağını hiç düşünmemiştim sabaha karşı 5 te girdiğim doğumhanye 5 buçuktan güzel kızımla birlikte çıktık çok şükür Rabbim isteyen bekleyen herkese nasip etsin İNŞALLAH 🤲🏼