1gebeshanim Bugün sol göğsümde iğne bakması gibi acı hissettim. Sonra baktım bişiymi var dye, iki küçük kızarıklık var koltuk altıma yakın kısmında göğsümün. Gebelikte normal miii. Korktum 😟