Ayse_nurrr bence gerekli yapılacak olan rutinlerin en başında detaylı ultrason geliyor. 2 li taramayla eş değer değil. Detaylıda tüm organlar inceleniyor. Eğer allah korusun bir sorun var ise takibe alınıyor, doğum sonrası direk müdahale edilebilir, yada bazı hastalıkların anne karnında tedavisi olabiliyor.