10+2 den sesleniyorum her şeye ağlayasım geliyo en ufak söylenen lafa, televizyonda izeldiğim herhangi bişeyde oturup hüngür hüngür ağliyorum en çok da eşimin söylediklerine
Ya da hemen sinirleniyorum bu durum pek hoşuma gitmiyo inşaallah geçicek bu günler de🫣😃
Sizlerde benim gibi misiniz?