Kızlar selam 6 Ocak günü ov. Testim pikdi Yani yumurtam catlamis yumurtlamam olmuş bizde değerlendirdik öncesinde yine değerlendirdik
Adet tarihim beklenen 23 falan ama o güne kadar benim tuttu mu oldu mu hamile miyim adetim gecikecek mi gibi düşüncelere girmemem gerekiyor. Çünkü 8! Aydır ne zaman düşünsem, özellikle adete yakın tarihlerde olmuyor stres yapıyorum. Veya psikolojik belirtiler yaşıyorum.
Yani hersey tamamen psikolojik oluyor. Bu sefer unumu eledim duvara astım hesabı ilişkiye girdim yumurtlamayı gördüm deyip düşünmemem lazım.
Ama nasıl???
Çalışıyorum ise odaklanıyorum ama yine bazen aklımda o oluyor. Müzik dinliyorum bazen yine aklıma giriyor. Her ne yaparsam sonunda kendimi acaba olacak mıyım diye düşünürken buluyorum.
Bunu nasıl engellemeliyim. Bana yardımcı olun stres yapmak istemiyorum