Öğretmenim 36+4 teyim bu cuma izne ayrılacağım ilk defa bugün okulda zorluk çektim nöbette tuttum. Yürümekte çok zorlandım sanki bebeğin kafası leğen kemiğinde leğen kemiğimi pelvismi bilmiyorum da, yürümekte çok zorlandım arada bir sancı geldi. Yarın da yine 4 saat dersim var gidemeyeceğim diye düşünüyorum. Bu cuma yani ayın 10′unda izne ayrılmam gerek, sınava girmeyen öğrencilerim var onları nasıl sınav yapacağım hanımlar bugün normalde kendi dersinden yazılı yaptım. Ama rapor almayıp da gelmeyenler var. Yarın okula gitmeyi düşünmüyorum çok zorlanıyorum bebek gelecek mi bilmiyorum ama bugün çok sancı yaşadım siz benim gibi yaşayan var mı merak ediyorum doğum çok mu yaklaştı. Sınava girmeyen öğrenciler için benim bir şey yapmam gerekmiyor çünkü bu cuma günü ayrılıyorum raporları olmayan öğrenciler var arıyorlar devamlı ne yapmamız gerek