1gebeshanim Kızlar bugün işten eve geldiğimde sol göğsüme iğne batıyı gibi acı hissettim koltuk altına yakın kısmında. Az önce baktım iki kızarıklık var. Bu beni korkuttu gebelikte olan normal bir durummudur😔