Deletedmom_121 Sema0343 Sadece hap çok büyük diye ben zor yutuyordum bitmişti yenisini yazdı doktor yine zor yutcam 😅
Ziley1402 Sema0343 decavit bende de aşırı bulantı yapmıştı doktoruma danışarak bir süre ara verdim bıraktıktan sonra da 2 günde anca bulantılarım geçmişti
Sema0343 Ziley1402 Evet gerçekten öyle karnım ac gibi ama midem bulanıyor anlamadım bende bir iki gün atmıyim doktora gidince sorucam. ayrıca yan etkilerde mide bulantısı baş ağrısı yazıyordu.
Ziley1402 Sema0343 bir tanıdığımda da böyle bulantı yapmıştı geceleri yatmadan önce içtiğini söylemişti o şekilde de deneyebilirsiniz.
Merhabadunya Sema0343 bende kusma gibi bir etki etmedi gebelik öncesi de bu folikasiti kullandım gebelikdede
Sema0343 Merhabadunya folik asit değil ki bu ama benim bildiğim folik asit kullandım bende ama bu hap kadar ağır değildi.
Sema0343 Ftmnnr diğer bir hap kullanıyorum onu belirteyim o bende mide bulantısı yapmadı. hangi ilaç yaptığını çözdüm bugün.
Merhabadunya Sema0343 folikasit canım devletin karşıladığı haplardan özelde gittiğim doktor vermişti bana bunu
Sema0343 Ftmnnr onu aç karnına yemeklerden bir saat önce atılıyor onu da şey yapıyım ⅔ gün kontrol edeyim yoksa o mu yapıyor diğer hapı da yarım atıyım bakalım ne olucak aynı etkiler devam mı edicek.
Ogemuk Sema0343 Imom kullanmama rağmen doktorum bunu verdi ve maalesef kullandığımın 3. günü alerjik reaksiyon yaşadım ve kullanmayı bıraktım.
Masal7778 Sema0343 bende sabah ictigimde çok kötü oluyordum gece uyumadan içiyorum artık öyle olmuyor çok şükür