Endil benim de canım çok çekiyor içiyorum arada ama yarım bardak ya da daha az.. Yani normalde nekadar zararı varsa okadar dedi doktor. Mesela acı çok severim onuda canım çekiyor.. onun dışında Mikrodalga olsun cep telefonu bilgisayar bilmem ne bunları kullanma deselerde ne kadar kaçabilirsinki demişti yine, sonuçta dağ başında yaşamıyoruz, güneşten de radyasyon alıyosun, Adı kola diye öcü muamelesi görüyor, yediğin tatlıdaki şeker de çok zararlı ee hiç tatlı yemiyomu hamileler gınam gınam hemde 😁 Onun içindeki şeker de okadar işlemden geçiyoki..sen kola içmezsin belki ama sokakta yürürken de o arabaların egzoz dumanı karışmış pis havayı içine çekiyosun vs vs Ben şahsen canımın çektiği herşeyden azar azar yiyorum içiyorum. Bence sende öyle yap, strese sokma kendini, rahat ol, pozitif ol 👍