Doktorunuzu arayıp danışın derim duramıyorsanız. Bir de genel yorumlara istinaden arkadaşlar özel hastanelerin bir çoğu artık sezeryan ve normale aynı gözle bakıyor hatta ücretleri bile aynı, benimde tarih aldık 17.01.25te sabah 9 da sezeryan olacak 18.01.25te taburcu edecek. Tabi bu durum gaz çıkmama gibi istisnalar olmazsa geçerli. Yani artık 1 gün yatıyorlar herşey yolundaysa, suç değil. Ya da hastane prosedürleri değişiklik gösteriyor olabilir. Mesela kimi hastane ameliyata kimseyi sokmazken kimi sadece eş sokuyor kimi de istediğini alıyor gibi 🤷🏼♀️🤷🏼♀️