Mayahanim beyzakuzu00 Bat 4 ama olmadim . 4 gunluk gecikmem var . 1 ocak ve 6 ocakta erken gebelik testi yaptim negatif cikti 🌸 Ama biraz daha gecmesini bekliyorum ona göre kan vericeğim. Hayirlisi olsun kuzum senin icin 🌸
beyzakuzu00 bysnmrv ilk bebeğimde benimde öyle olmustu. Test yaptım çook silik bir çizgi ama 2 kez kan verdim yok🥲
beyzakuzu00 Betuuull testte çok silik çizgi çıktı ama. 2 kez kan verdim negatif.. belirtilerimde var oysaki
beyzakuzu00 Gizem1504 evet belirtilerim var göğüs hassasiyeti mide bulantısı baş dönmesii. Lakin kanda negatif çıktı
Betuuull Benim de bat15 ama test için erken diye düşünüyorum ara ara bulantım oldu geçti bugün dün çok şiddetliydi bulantılarım ama beta yükselmesi için erken olduğunu söylüyor ebe o yüzden bekliyorum ben de
Betuuull beyzakuzu00 Ah ben de bilsem keşke o yüzden bekliyorum güzelce yükselsin de öyle öğreneneyim diye 🥲
beyzakuzu00 Mayahanim gecikmeniz varsa verin kanda kesin çıkar🙂 hepimiz için hayırlısı olsun diyelim ❤️