GoNcaN yok canım benim ki baş aşşağı 🤗 kollarını omuz genişliğinde açıp gidebildiğin kadar geriye gidip çömelip başını içeri çekip sırtımıda dışarı çekicekmişim karın kasları için dedi 🤗 merdivenide çok yorma kendini genelde son 37-38haftadan sonra yaptırırlar 🤗 oturduğum ev triplex ister istmez en az 5sefer inip çıkıyorum 🤗 banada hiçbişey demedi birden minyon duyunca 🤗
Sıkma canını emzirir kocaman yaparsın 😍