Kızlar merhaba 14+6 haftalık hamileyim normal de Antep de yaşıyorum eşim asker ama gebeliğimin başı biraz sıkıntılıydı eşimin uzun süre hatta 24 saatten fazla evde olmadığı gğnler olduğu için doktorum ailenin yanına git dedi ve ailemin yanına geldim Konya’ya. Karmaşıklık oldu bi o doktor bi bu doktor sadece şunu sormak istiyorum 16. Haftadan 22. Haftaya kadar yaptırmam gereken herhangi bir şey yoksa doktora gitmemeyi düşünüyorum siz ne diyorsunuz