Eylul3434 37+4.Kızlar bugün nst baglanıcaktım. Ancak tansiyonum 2 defa 153 ve 160 falan çıktı acile alıp orda müdahale ettiler çok şükür sonra eve yolladılar. Haftaya tekrar nst gel ama tansiyon takibi yap dediler. Sizinde başınıza böyle birşey geldi mi
Nehir3434 Eylul3434 hastaneye gider gitmez 15 dk falan dinlen hemen tansiyon takibi yaptırma stres heyecan yapma bende ne zaman gitsem yüksek cikiyo 32 haftadayim şuan sürekli tansiyon takibi yapıyorum evde
Momoftuna Eylul3434 benimde nst de 16/8 çıkmıstı o gece hastanede yatırdılar. Sonrasında tekrar yükseldi ilaca başladım