Esraaa_06 bir ikiden bişey olucağını sanmıyorum nasıl dışarıdan fast food vs yiyorsak gözümde onlardan bi farkı yok bende geçenlerde yedim mide bulantımın geçtiğinde ilk canımın çektiği şey olmuştu sürekli olmadığı sürece bir iki kaçamak yapılabilir zaten 2-3 çataldan sonra nefis körükleniyor kendini strese sokma yap ye bi tane ;)