Ftmnrutlu cimere şikayet edin🥲 aslında asistanlar kendini geliştirebilsin diye genellikle hocalar olaya dahil olmuyolar, devlette riskli bir durumda veya cevaplanmayan sorularda hocayı arar veya çağırırlar, onun dışında muhatabımız asistan oluyo.. ben de sevmiyorum bu durumu ama böyleler genelde. Kardeşlerimden biri hekim biri stajer dr , onlardan biliyorum hocalarda da bazen bi hava bi civa olmuyo değil, ama sizin karşılaştığınız durum devlet hastanelerinde genel olan bir şey