Essra2180 Kızlar bende prolaktin ve polikistik over sorunu vardı ve düzensizliğim var bu yüzden şimdi reglmden 15 gün gecti hızlı gebelik testi yaptığım an saniyeler içinde cift çizgi çıktı sizce gebelik varmıdır
Fatmadmr37 Essra2180 yani baya ben burdayım diyor canım kıpkırmızı cunku 🖤 bende bu test ile öğrendim hamile olduğumu
TugceOrak Essra2180 o marka gayet güvenilir kuzum. Yalancı pozitifi hiç duymadım. Kan ver istersen emin olmak için. Gebe görünüyorsun hayırlı olsun ☺️♥️