Sena_1997 Ayseyucel benim doktorum boyunu olcemiyoruz dedi büyük olduğu icin sizinki ölçebildi mi ve ben 10 kilo aldım 27+5 im
Sena_1997 Ayseyucel benimki ölçmedi uyluk kemiğini ölçtü oda zaten fl bende o yazılanla 7 yi çarptım 37.45 çıktı
tugbamehmetbaki Ayseyucel Ben 7/24 evdeyim zaten bıraksam kilo alacağım almamak için uğraşıyorum hamileyim de işe de ara verdim rahim ağzı yetmezliği mi olduğu için hareket kısıtlılığı da var yemeyerek vakit geçiriyorum
araskubra kizlar rekoru ben kirdim suanda o zaman 28+2yim boy 1.60 50 ile hamile kaldim suan sanirim 11 12 kili aldim yaron kontrolum var belli olcak hersey bende katiliyorum sizlere ne kadar az yiyosun diyo bana herkes ozaman ben nasil aldim bunlari cildircaktim sonra dedimki bosveryaa herkesin dersi baska saglikli olalim bebislerimizle yeter
Esmstf Bende 27+6 dayim en son 25+1 de gitmistim o zamana kadar 7 kilo almistim bebekde 840 grdi doktor hersey normal haftasiyla uyumlu demisti valla hic takmiyorum kiloyu bir tanidigim daha 3 ay bitmeden 8 kilo almis dogum sonuna kadar 32 kilo almis bebegim saglikli olsunda alinan kilo olsun🤗
Mimi 28+6 dayız ama doktoruma göre iki gün önde gidiyoruz son kontrolum de bebeğin kilosunun boyunun çok iyi olduğunu söyledi 3 hafta sonra takrar kontrolum var kilosunu boyunu öğrenirim inşallah 70 kiloydum 76 olmuşum Bacaklarımda ödem şişkinlik yok ama kalca basen bölümümde kilo aldıgım baya belli
araskubra Ayseyucel canim bende senin gibiyim yatarak geciyo riskli biraz durumum ondan aldim napalim mecburuz ama degilmi yesen olmuyor yemesen olmuyor
tugbamehmetbaki Ayseyucel yemek yememeye çalışıyorum yararlı şeyler süt muz yoğurt bol peynir kayısı arada kaçamak yapıyorum tabii çikolata falan benim tek şansım başta 7 kilo verdim Onun bir yararı oldu Ha bir de dişim kırıldı o süreçte hiç yemek yemedim
Betl42 Bende 28+1 de gittim bebeğim 1264 gram çıktı 12 kilo almışım çok fazla almışsın felan demedi bana da