Anneci Merhaba kızlar,normalde 36 haftalığım Ama doktorun ekranında 38haftalık gözüküyor 2hafta önden gidiyor bebişim..ben şimdi hangisine göre hateket edicem ? Doktor o yüzden 2 hafta sonra Doğumu bekle dedi bana 🧐