Guloo123 Arkadaşlar merhaba bi sorum olacaktı belki bu durumu yaşayan yada bi fikri bilgisi olan vardır 25 +5 haftalik hamileyim 2 gündür idrarımda köpurme oluyo acaba neden kaynaklı 13 ünde hastane randevum var ama ister istemez bi panik oldum bu konuyla alakalı bilgisi olan varmi
minikbebegim06 Guloo123 protein kaçağı durumunda da olabiliyor acile gidip söyleyin isterseniz idrar testi yapsınlar
Guloo123 minikbebegim06 yarını beklesem bi sıkıntı olurmu acaba oğlum var şuan onu birakabilicegim kimsede yok korkuyorum da bebege bisey olursa diye napacagimi bilemiyorum
ipos Guloo123 sonraki idrarlarımı takip ettim köpürme olmadı zaten şu an mevcutta idrar enfeksiyonum için antibiyotik kullanıyorum. Bebekte de hareket olunca ben de rahatldım. Teşekkür ederim bilgi verdiğiniz için
Bebisiminannesii Oglumunda idrar da kopurme oluyordu, gecti gibi, tekrarlarsa bende doktor a goturucem. Sizde gidince haber verebilir misiniz ne dediler