Kızlar selam ben evden çalışmaya başlayacağım doğumuma 93 gün var sigorta girişim yapılırsa doğum sonrası para alabilir miyim konuyla ilgili bilgisi olan var mı bir sene içinde 90 gün prim ödemesi olması gerekiyormuş bu tarz durumla karşılaşıp doğum parası alan oldu mu