Embey Neler hissediyorsunuz cinsiyet ve isimlerinizle beraber söylermisiniz😍 benim bi kızım olucak ve 19 haftalik hamileyim kizimin adıda 'Beril Hâfsa' olacak insallah öncelikle çok sabirsizim kizimi babasiyla beraber 4 gozle kucagimiza almak istiyoruz Allahın izni ile nasil bi duygu yasayacagim habersizim acaba bakabilecekmiyim kollarima ilk aldigimda nasil bi tepki vericem bilmiyorum 😍 Aglarim herhalde peki ya siz
MGZT Embey ilk başta tabi bu korku oluyor bende senin gibi acaba bakabilecekmiyim kucağıma aldığımda ne gibi duygular içine gireceğim kesin ağlarım ki başkasının çocuğunu kucağıma aldığımda bile ağlıyorum kendi evladimin sevinci bir bambaşka olur ben hatta kıskancım dan o sahiplenici bende duygumdan elimden atmam gibi geliyor 😊 daha bizde 19+5haftalığız cinsiyetimiz kız isimimize daha karar veremedik 😊sağlıkla doğsunda
Nursen21 Embey 37 günüm kaldı zaman aslında çabuk geçiyor ama ne bileyim insan sanki yıllar var zannediyor Heyecan var ama endişe daha çok Kazasız belasız kucağıma almak istiyorum sağlıcakla 😊🤰🏻
Denisss Embey bugun tam 21 haftalik olduk ve babasinin disardan gorebilcegi ilk tekmeyi gorduk ve videoya alabilme sansimiz oldu oncesinde ben karincalanma seklinde hissediyodum 😊 kız olcak Birsen Deniz adida ❤ ben alisveris icin biraz panigim son dakkaya birakmak istemiyorum cunku duzenimiz bekledigimiz gibi gitmeyebiliyo bazen ama kacar adet uzun kol mu kisa kol mu almaliyim bilmiyorum soyledigm zamanda etraftakiler daha ne alincak diyo cildiriyorum 😒😒
Neslimm Embey bende 21 haftalıgım henüz doktorm cinsiyeti netleştiremedi. Bugünde detaylı için gittim bacakları karnındaydı ne yapttysak acmadı 🙈
Embey MGZT amin amin insallah daha 21 yasindayim esimle sevwrek evlwndik 6 aylik evliyim henuz iatwr istwmez biraz korkuyorum da ne yalan soyleyim
Denisss Embey bir adet 10 lu bir adet 5 li hastane cikisim 12 adet agiz mendili bir adet muslin ve uc bes corap disinda birseyim yok soyleyince daha ne alincak diyolar diyen insani bogasim geliyo bunu bikerede kaynanam yapti bunlarla ismi btiyomus cozemedim bi turlu 😔
Neslimm Denisss 21 haftalık canım gecen haftada gityim erkege bnziyor dedi. Bugünde kordon bacak arasnda bacaklrnı kapatms dedi
BeyzZaA Embey 18 yaşındayım 19da anne olucam Allah nasip ederse 22 haftalık hamileyim bi oğluşum olucak isminide eymen miraç koydum kendi kendime 😂 kararsızımda tabi çok heycanlı değiliz hiç doğumu filan düşünmüyorum hamileliğim hemen bitsinde istemiyorum sıkıntı yok çok şükür
Denisss Neslimm benim ozeldeki doktorum 14. Haftada yuksek ihtimal kiz ama 1 hfta sonra gel teyit edelim dedi gittim 15 te %1 yanilma payiyla tip tarihine gecmezen kiz dedi 😊 gecen devlette randevum vardi o doktorumda kiz dedi 😊