Esma_Sakmak Aysecaglayan1 bizde 30+2 deyiz 38 de doğum olacak son 54 gün kaldı heyecanlıyım kızıma kavuşacağım için 🥰
seyma0661 Esma_Sakmak bizde 30+2 deyiz 🥰 doğumunuz hangi tarihe geliyor? Genelde 38+5de filan alıyorlar sezeryana ama bebiş önden mi gidiyor
Esma_Sakmak seyma0661 1 hafta önde ama doktorum adet günüme göre alacağını söyledi 2 yada 3 martta denk geliyor dogumum dün öyle konuştuk artık 2 hafta sonra nst ye baglanicam doğum yaklaştıkça heyecan korku sariyo 🥰☺️
seyma0661 Esma_Sakmak bizimde normal olursa 17marta kadar yolu var 😂 32.haftada nst var bizimde bakalım ne olur