Gelecekdeki_Anne Kizlar selam ikizlerim Biri 11+1 günlük diğeri 10+6günlük 👶🏻👶🏻🤎🤎 Ben sağ yada sol’ tarafa yatınca boyle karın altımda yanı bebeklerın oldu yerde Karıncalarma hissediyorum bebeklerim harıket etı için mi ? İlk gebelim bilmiyorum birde Ansızın birden bire 5 dk Agrı hissedıp çikiyor sanki Tekme atıyor Ama bu çok olmuyor Tekme mi atıyorlar bilgınız var mi
TwinsAndBeren Gelecekdeki_Anne çok erken o haftalarda hissetmeniz mümkün değil en erken 16-17. Haftalarda hissedilmeye başlanıyor gaz veya rahimdeki hareketlenmeler olabilir
Aslaninannesi_ Gelecekdeki_Anne canım haftn çok erken suan 7 8 gram onu karnında hissedemezsin ama 17 18 de minik minik hissetmeye başlarsın suan organlar yer değişiyor şişlik var gaz hareketleri o
Twobabies Böyle sanki bağırsağında gaz dolanıyormuş gibi oluyor ,seğirme gibi hafif dokunma gibi,ağrı hissi çocuklar kendini gerince oluyor kasılıyorlar galiba içerde o acı veriyor
Gelecekdeki_Anne Twobabies benım boyle oturuyorum yada yatıyorum boyle ansızım agrı gırıyor ve hemen çikiyor boyle hanı sankı bır ayagı yanlişlikken tekme vururmuş gıbı ama acaba tekme için erken mi diye duşunuyorum🙂
Twobabies Gelecekdeki_Anne bende hapşırma esnasında öyle bi acı hissediyorum bence bi yerleri sıkışıyor 🥲😅
Gelecekdeki_Anne TwinsAndBeren Buğun doctora gıttım ben bir bebegımı 11 haftalik diğer bebegımı 10 haftalik saniyordum ama bugun ölçdü doctor ve 12 haftalık miş ikizlerim - Buyuk ihtimal buyudukleri içindir teşekkurler
Hasret72 Benimde o haftada hissettim sağım da doktor değil dedi ama büyüdükçe daha net hissettim şuan 31 haftalık halen sağda aynı şekilde