Canım kalbini ferah tut, anestezin yapıldıktan sonra uzanıp doktorunu bekleyeceksin bir iki dk ya geliyor zaten Dr . O sürede senin uyuşma işin bitmiş oluyor . Doktorun işleme başlamadan önce senin hayati bulgularını kontrol ediyor , sorun varsa veya panik gördüyse anestezi ekibine gerekli işlemi yapmasını söylüyor . Senin kafa kısmında bekleyen kişiler anestezi doktorun ve teknisyenin. Onlarda her türlü ilaç var ve sadece senin için oradalar unutma 🥰 miden bulanırsa diye bulantı ilacın, nabzın yükselirae diye nabız ilacın , gerek görülürse diye tansiyon ilacın , panik olursan diye hafif dozlu sakinleştiricin gibi bir çok ilaç hazır bir şekilde bekletiliyor . Gerekli görülürse saniyeler içinde sana veriliyor .
Sağlık personeliyim ben de 🥰 tedirgin hissetme kendini , güvenli ellerdesin orada , bol bol dua oku. Rabbime emanetsin