FatmaAtess canım mecbursun yatmaya ya eşin halledecek ya da ev yemeği yapan bir yerle anlaşacaksınız bende ilk 3 ay yattım dışardan yedik sağolsun eşim kahvaltımı hazırlardı ya da ben kalkıp iki yumurta yapar yerdim onun dışında hareket etmezdim. İnşallah bir kaç haftada düşük tehliken kalmaz toplarsın kendini. Bu arada her cihaz farklı oluyor haftaları kafana takma canım.