Merhaba 6 haftaya yeni girdim ilk gebeliğim. İki gündür mide bulantımın başlamasıyla kaygılarımda başladı nasıl olucak iyi bişey oldu doğumda bişey olur mu ? Diye çok şey düşünüyorum dün gece hiç uyuyamadım düşünmekten. Araştıma yaptığımda hamilelikte çok normal bi süreç olduğu çoğu hamile kadının ilk üç ay bu kaygıları yaşadığını hormonlardan kaynaklandığı yazıyor.. olumlu şeylerde düşünüyorum tabi insan ister istemez olumsuzda düşünüyor bunun geçici bi süreç olduğunu biliyorum bu panik hali bebeğime zarar verir diye daha çok korkuyorum düşük olur mu bişey olur mu ? Diye.. yaşayanlarlardan tecrübe edenlerden olumlu şeyler duymaya çok ihtiyacım var… teşekkürler ederim okuduğunuz için..