Zeynepgmsbs61 Kızlarr 30.haftaya artık girmiş bulunmaktayım. Bel ağrısı ve boğazımda yanma hissediyorum 🥲Sizinki Nasıl geçiyor? Doğum şekliniz belli mi yada kaçıncu haftalarda kontorle gitmek gerekiyor? Normal doğumdan da korkuyorum sezeryan dan da..🥲
seyma0661 Zeynepgmsbs61 bizde 30+2 olduk normal doğum istiyorum ama son kontrolde makat geliş gözüküyordu ve hala o şekilde bence çünkü kafasını göbeğimde hissediyorum 🥹 32.haftamda kontrolümüz var insallah her şey yolundadır ve umarım hayırlısı kolayı hangisiyse o doğum şekli olur 💕
aydinecemm Zeynepgmsbs61 ben de 30+2 yim. 2. Gebeliğim ilki sezaryen oldu. Bunu ssvd istiyordum ama bebeğim makat geliş ve beni inanılmaz zorluyor. Doktor daha döner vakit var diyor ama içimden bir ses tekrar sezaryen olacağım diyor. Hakkımızda hayırlısı 😊
Zeynepgmsbs61 seyma0661 inşallah döner bebişiniz☺️geçen gün gittiğimde bebek doğum pozisyonunu almıştı, sürekli dönüp değişir mi bilemiyorum artık.Ben bir türlü normal doğuma kendimi teşvik edemiyorum korkuyorum 😏
seyma0661 Zeynepgmsbs61 25.haftada doğum pozisyonundaydı 28.de makat dönmüştü yine 😂 doğumun iki türlüsü de çok korkunç birinin sonraki süreci birinin önceki süreci zor insallah seçim bana kalmaz 😂😂