yilmaz-1001 karamella_ merhaba ben Mustafa Oğuz Yılmaz a takipliyim o da ilgili. Mehmet ak a bi kaç defa gittim o da gayet iyi. Ama dün Mehmet copuropluna muayene oldum doktor hosuma gitti ilgili güler yüzlü. Mustafa neyse gğler yüzlü ilgili. 3 ünüde düşenebilirsiniz bence 😌
edasaribek Çok iyi bir doktor ama genelde asistanları duruyor kendisini bulmak biraz zor Mehmet çopuroğlu var çok iyi benim doğumumda o yaptırdı ayrıca ilgisi konuşma tarzı aynı özeldeki doktorlar gibi
karamella_ edasaribek muayenede demi asistanlar oluyor onlar mı muayene ediyor anlamadım yoksa doğum da mı öyle
edasaribek karamella_ muayenede asistanlari oluyor genelde ameliyati bilmiyorum ben mehmet copurogluna ameliyat oldum
Fadileph1 edasaribek merhaba Mehmet copurogluna gidiyorumda ameliyata o giriyor degilmi dikiş leriniz nasil agri cok oldumunbirde belden uyusturma yapiyorlar galiba belinizde agri kaldimi?
Dduman karamella_ benim akrabam ☺️ Doktor olarak bilmiyorum insanlık olarak çok iyi kendi de eşi Sinem de muayene oldum daha önce ama evlilik sonrası muayene olamadım gebelikte muayene olmadım doğum nasıl olur yapanlar memnun mu onu bilmek istiyorum çünkü Bolu’dan sırf doğum için geleceğim
karamella_ yilmaz-1001 benim doktorumda Mehmet Çopuroğlu zaten çok sevdim kendisini ilgisi cana yakınlığı güzel detaylı bilgilendirmesi çok iyi mesajlarıma cevap vermesi sağolsun iyi bi doktor