Kızlar Pkos hastasıyım.Bebek istiyoruz doktorum çoğu pkoslunun normal yolla hamile kaldığını söylüyor.Adetlerim hep düzensiz oluyor hatta bazen ilaçla adet oluyorum.Biliyorum ki hamilelerin duaları kabul olur.Bizim için dua edermisiniz sağlıklı,hayırlı en kısa sürede Rabbim bizede bir evlat nasip etsin 🤲🏻🌸