Kartanesi-24 Merhaba öncelikle hayırlı olsun. Sağlıkla kucağınıza almak nasip olsun inşallah 🌸
Ben transferden sonra sadece 2 gün biraz daha dikkat edip hareketlerimi kısıtladım sonra normale döndüm. Sadece ağır iş yapmadım ama günlük hayatıma devam ettim. 1 ay işe gitmedim aslında işim stresli ve yorucu diye ama ev işlerimi yaptım, markete gittim geldim, yürüyüş yaptım. 1 ay sonunda işe döndüm oldukça tempolu çalıştım.
15.Haftadan sonra tatile gittik ve o tatilde günde 25-30 bin adım attığım bile oldu. Şu an 30 haftalığım ve başından beri oldukça hareketli bir gebelik geçiriyorum çok şükür her şey yolunda gidiyor 💕🙏🏻