Tgbakrc Arkadaşlar dün akşam 10 san başladı ağrım bu saate kadar ağrıyor ne yapacağım bilemedim . Düşük veya bebeğe bir şey olmamıştır değil mi . Çok korkuyorum
Gulcan355 Tgbakrc bende de dünden belli var hatta sol karnım ağrıyordu , şükür suan karın ağrım yok galiba 13 haftaya girdiğimiz için bu böyle