Aysglkk merhaba evet gittim 2 hafta sonra farklı bir doktora gittim , son gittiğime före çıkan sonuca göre ilerlemişti şuan 9+2 yim her şey çok normal dei 8+4 dü gittiğimde ölçüm yaptı kese boyu ölçümü yaptı diğer dr ilk gittiğinizde bebeği tam göremediği için kese ölçümü yapmış olabilir dedi ona göre 10 hafta gözüküyoru amam bebek ölçümü ile ölçüm yapılması lazım şuan için herşey gayet normal güzel dedi daha net gördüm bende haraketlerini filende gördüm en azından içim rahat etti sizin de öyle birşeydir inşallah 🤲🏻