esucanpolat ben tatlı yiyip sola yattim hareketlerini takip ettim özellikle 32de yavaştı hareketleri ama geçti acile gidecektim hareketlerini takip edince gitmedim
devlet hastanesine gidiyorum normalde de o yüzden doktora mesaj atma gibi bir durumum da olmadı
Siz de takip edin bu haftalarda normal sanırım ama yine de içiniz rahat etsin doktora da sorun neticede en iyi doktorlar bilir:)