Bilge38 Kızıma bu isimleri düşünüyorum. En çok içimden Umay geçiyor. Sizce hangisi güzel Umay Belinay Duru
ilaymom Bilge38 kızımın adı ilay . Ama ilay, Umay ve duru arasında kararsız kaldık cok Umay komsuda var diye olmadı duru ismine de o kadar bayılıyorum ki çok hoş bence kesinlikle duru 🐞
kubra_1206 Belinay ismini ilk defa gördüm sizden şimdi anlamına baktım ve çok çok beğendim, bayıldım 😻 Umay da şok güzel ama Belinay çok hoşuma gitti 🌸
Bilge38 kubra_1206 kubra_1206 evet ya çok yaygın bir isim değil kulağa çok da böyle naif güzel hitap ediyor. Belinayı da çok beğeniyorum🌸
Bilge38 Şimdiden Umay kuşum diye seviyorum bende ama kararsız kaldım Umay ve Belinay ikiside çok aşırı hoşuma gidiyor
Bilge38 cauuv1 inşallah istediğiniz gibi olur. Bana bıraktı eşim kız olursa ben erkek olursa o istediğini koyacaktı. Umay’ı çok beğendi o da
zeynosileannis Bilge38 Umay bu aralar çok koyuluyor sorun değilse siz bilirsiniz ama Belinay çok güzel bir isim duyunca masal prensesleri geliyor gözümün önüne 😍
Bilge38 Minigim2727 defne o kadar çok ki. Arkadaşlarımın çoğunun kızı defne. Çok fazla güzel isim ama çok yaygın olduğu içim düşünmüyorum