Kızlar 14.haftamda cinsiyet erkek dedi doktor genel cerraha gitmiştim karın ağrısından cinsiyeti de söylemiş oldu bu hafta 17.haftam bu sefer kadın doğumcuma gittim o da kesin kız diyor. 14.haftada görmek için erken çıkıntıyı görüp erkek sanmıştır kız bu bebek dedi biz de cinsiyet partisi vereceğiz cumartesi günü. Gerçekten kafam karışmış durumda. Sizce hangisini baz almalıyım